fredag den 8. marts 2013

Dåb den 03.03.2013

Søndag d. 03.03.2013 fik vi afholdt dåb, så Frederik kunne få sit navn!



Dåbskjolen er den samme, som jeg selv er blevet døbt i. Båndet er med broderet navn (samme skrifttype som på invitationen) og er lavet af en bekendt af min mor. Synes det blev super flot!!


Borddækningen skulle selvfølgelig matche invitation...



Maden blev leveret fra Le Chef, Gistrup, og kan bestemt anbefales.


Til kaffen havde jeg eksperimenteret med at lave en lagkage med pynt....første og måske sidste gang jeg gør det, da jeg selv skulle farve marcipanen. Blev nu godt tilfreds med resultatet, selvom tålmodigheden var ved at slippe op mere end en gang ;-)



Kagen er med brune bunde, tobleronecreme og hindbærmousse. Skal se om jeg kan få tid til at lægge opskrifterne ud på bloggen.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar